nedjelja, 8. siječnja 2012.

Moj kurikulum/ moj raspored

Danas ću podjeliti s vama koje knjige koristim i na koji naćin radim...

Dan mi izgleda ovako:

6:00 Dizanje
spremanje sobe i dnevna pobožnost (čitanje Biblija nasamo i molitva)

7:00 Tjelesni
Kupila sam aerobik na videju, pa ćemo to raditi svaki dan.  To radimo prije doručka tako da dižemo krvni tlak probudimo svoj um.

7:45  Doručak

8:15  Vjeronauk (ili bolje zvano Biblija)
U ovo vrijeme slavimo Boga pjesmama, čitamo Bibliju kao obitelj, komentiramo kako da Njegovu Riječ primjenimo svojim životima i molimo.



9:00  Spremanje kuće. 
Ovo vam možda zvuči malo smješno, ali pod broj 1 svi znamo da ne učimo kvalitetno u neredu.  Pod broj 2 vjerujem da je vrlo bitno za radnu etiku i život opčenito da moja djeca nauče kako držiti kuću čistom i pospremljenom i to s pozitivnim i veselim duhom.  Svi imaju svaki dan po jednu dužnost i to zajedno radimo i u vrlo brzom rokom, kuća je pospremljena!



9:40  Matematika
Za matematiku koristim od Alfe Matematiku 1 i 3, Poslije matematike imamo pauzu od 10 min za užinu. 



10:40 Engleski
Kao što sam rekla u prethonom postu, koristim za Engleski Readinglessons.com.  To je program koji ući djecu englesku fontetiku i pomaže im ućiti čitati.  Ali za hrvate, bih preporučila da koristite neki program za učenje stranih jezika poput Happy House ili Reading Blocks.  Dobro poslušajete CD prije jer ima programe koje snimaju hrvate kako pričaju engleski, a meni se to nije svidjelo jer onda djeca ne uče praviljno izgovaranje riječi.  (npr. uće Vall , umjesto Wall!).

http://readinglessons.com/
11:30  Hrvatski
Koristim od Školske knjige Pčelica i Zlatna vrata 3.  Jako sam zadovljna s ovim udžbenicima!

12:15 Ručak!!!
Jipeeeee, svi vole kad je malo duža pauza.  :)  Nakon dugog vremena razmišljanja, odlučila sam ipak zadržati veliki obrok u sredinu dana.  Na to su djeca i svi mi, zapravo, naviki, a zdravije je. Kuham navećer za drugi dan i podgrijam jela.


12:35  Priroda i društvo
Koristim od Školske knjige Eureka 1 i 3 .  Također sam vrlo zadovoljna s udžbenicima.  Jako su zabavni i lako iz njih učiti.  Uzmemo malu pauzicu od 5 min. i nastavimo dalje



13:20  Glazbeni
Moja djeca već idu na klavir i vježbaju svaki dan. Kad sam pogledala ono što uče na glazbenom vidjela sam da osim onih pjesmica uče istu stvar ali naravno PUUUUUNO sporije.  Odlučila sam uvrstiti vježbanje klavira u školski raspored kao "glazbeni".  Vježbaju klavir (Luka 20 min, Filip 40 min) i ponavljamo zajedno teoriju glazbe. 
Za one čije djeca neće učiti nekakav instrument, knjige poput Glazbene čarolije ili Razigrane zvuci su jako zgodne.




Ja sam odlučila raditi od ponedjeljka do četvrtka.  Petkom ćemo podsjetiti u jutro knjižnicu i onda ću uzeti slobodan dan.  To vrijeme ću upotrijebiti za planiranje i odmor van kuće.  Mislim da je vrlo bitno da mama koja školuje kod kuće ima nekakav takav dogovor s mužem.  Trebate vremena odvojeno od djece i van svoje kuće.  Trebate se dogovoriti izlazak s prijateljicama ili nešto slično.




Jednom mjesečno u subotu idemo u neki muzej, kazalište ili razgledanje grada u sklopu škole.  Trudim se da taj izlet bude u sklopu onog što učimo. 

Prvih 2 tjedna škole Filip uči o prošlosti, sadašnojosti i budučnosti u Priroda i društvo.  Luka je trebao za mjesec dana učiti dani tjedna- prošlji tjedan, ovaj tjedan i sljedeći tjedan.  Odlučila sam s njim onda preskočiti mjesec dana unjaprijed i prebaciti ono što je trebao učiti ovaj mjesec za sljedeći- tako da učimo zajedničku temu.  To je ljepota ŠKK! Spojila sam neke teme iz hrvatskog (neke pjesme o starom djedu...)...  neka tematika iz Engleskog (slušamo staru radijsku emisiju za djecu)...  Iz likovnog  izradit će zajednički poster o stvarima koje se prije koristilo, kako te iste stvari danas izgledaju i njihove pretpostavke, kako budu izgledale u budučnost.  Za 2 tjedna budemo podsjetili tehnički muzej. 
Tako sam sve tematski spojila.
Sad, ne mislim da ću moći tako sve spojiti uvijek, ali je dobro gledati unaprijed- planirati i mozgati...  kako da napravimo školu zanimljivom i zabavnom. Zanimljivje bude za njih...  pa i za nas isto! :D

Koristim planner od Donna Young. Ona ima jako puno toga. Ima ljepsih, sladih plannera ali sam odlucila za ono sto mi je izgledalo najkorisnije! haha. Pogledajte ono sto ona nudi na svojoj stranici.  Ima puno toga za reci o planiranju sto je vrlo, vrlo korisno!


Broj komentara: 5:

  1. Bonnie, ovo je super! Koje predmete sada djeca imaju? Hrvatski, matematika, priroda i drustvo, engleski, glazbeni, likovni, tjelesni i vjeronauk?

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, to su sve predmeti koje su imali u skoli pa tako i nastavimo... pa i tako cu raditi ono sto bi ucili u skoli, to cemo uciti doma.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je Odlično Bonnie! Puno ti hvala što dijeliš te informacije s nama. Super mi je što ćete imati 4 dana škole, a nakon toga uživancija. Kada čitam što si napisala ŠKK mi se uopće ne čini kompliciranim...dapače...puno jednostavniji život!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa, jos ne znam... hahaha budem vidjela ali nakon onog sto sam dozivjela u skoli s 2 razlicita rasporeda... kad pomislim kako bi mi bilo kad krene Divna onda bi bilo 2 rasporeda u jutro i 1 popodne... nikad ne bi bili zajedno kao obitelj osim vikendom... To je strasno! Ne bi imala vremena raditi s njima... nakon svih silnih zadaca, itd. Samo sam trcala da to sve napravim do navecer. Nakraju ispadne da mi je Bog dao djecu i nakon 6 godina ih siknem u drzavnu instituciju na odgoj jer od svega toga doslovno nemam vremena uopce odgajati ih.(I kazu ljudi da su uciteljice druga mama??? To nije istina jer uciteljica ne stigne od svih 30 djece nikoga odgajati. Nazalost ta djeca jednog drugog odgaju i to definitivno nije kako treba!) Mario i ja smo komentirali sinoc nakon crkve kako su se decki popravili otkad su doma na praznicima. Vise slave u crkvi, ponasaju se puno pristojnije, osjetliviji su na duhovne stvari... SKK mozda nije za svakog ali sama sam vidjela da ja svoju djecu saljem u svijet prije nego sto su spremni boriti se protiv nekih stvari. Uvjerena sam da je Bog meni dao djecu a ne drzavi. Ja ih moram odgajati a ne neki "strucnjak"! Ali, to sam ja... nikog ne osudujem ako ne rade SKK i ne mislim da sam bolja od drugih koji to ne rade. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Slažem se sa svime što si napisala. Mislim da ću svakako raditi ŠKK. Nadam se da će za 5 godina, kada Paula krene u školu, zakon o ŠKK biti donesen u korist ŠKK pa će nam svima biti lakše, a i imat ćemo informacije iz prve ruke. Veselim se čitati tvoj blog. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši