ponedjeljak, 15. listopada 2012.

Standardizirani ispiti


Jedno pitanje koje me stalno kopka je da li su moja djeca na razini škole u HR-oj?

Ne mislim da trebamo raditi sve kao što škola radi, niti da je nužno koristiti iste materijale, ali svejedno želim znati jesmo li na istoj razini.  Meni je to vrlo bitno, jer što ako se ja razbolim ili zbog nekog drugog razloga moram vratiti djecu u školu?  Ne želim da oni imaju poteškoća.

Smatram da ako sam odgovorna mama, na neki način budem provjerila SVOJ rad, testirat ću da li valja.

U Hrvatskoj ne postoji tzv. standardizirani ispiti.  Postoji jedino nacionalni ispit koje bi djeca možda mogli dobiti negdje oko 6. razreda. (i jedna pozitivna stvar je da možete dowloadati ispite od 2009. g i koristiti ih kao nekakvo mjerilo). Jedini je problem da ako već do tada nismo sistematski ispitivali svoju djecu (baram svakih 4 god) do 6. razreda možemo puno toga propustiti (ne mora značiti, ali može se dogoditi) i imati previše toga za nadoknaditi.

Ako vaša djeca imaju dobro znanje engleskog jezika onda imate par stranih  izvora od kojih možete nabaviti standardizirane ispite.  Možda ih ima više, ali za ova dva izbora znam da su kvalitetna.  1. Stanford Acheivement Tests 2. Calafornia Acheivment Tests.  Ako ne možete svoju djecu ispitivati na engleskom, onda je moj prijedlog vama da zamolite učitelja/icu iz obližnje škole za završne ispite.  Objasnite mu/nju da želite provjeriti znanje vašeg djeteta i ako je učitelj normalan :) vjerujem da će vam izaći u susret. Samo je važno pitati na vrijeme i ne doći kad su u velikoj gužvi.

Ugl. ispitivanje je možda u našim slučajevima malo problematično, ali (kao kod svakog problema) sve se može ako se hoće!



Nema komentara:

Objavi komentar