srijeda, 16. siječnja 2013.

Usavršavanje


JEDVA sam čekala zimske praznike ove godine, a kad su stigle, tjedan dana nisam ništa radila osim ležati po pola dana na kauču.  Bila sam skroz slomljena...  ne znam zašto mi je bilo toliko teško...  nekako nam raspored nije djelovala kako sam zamislila.  Na papiru je sve dobro izgledalo ali nešto nam nije išlo... nekako je nam dan postao sve dulji.  Krenuli bismo u 8:15 i škola bi nam trajala nekad čak do 16:30!  Preko praznika sam mozgala i mozgala i došla do nekih ideja.

Prvo, napravila sam si "školsko zvono".  Unjela sam u mobitel raspored i namjestila da mi zvoni na početku i kraju svakog sata i pauze.  Zvono nam spriječava da radimo pojedini predmet predugo.  Ako nismo stigli sve napraviti, budemo drugi dan, ali uglavnom, stignemo sve.
Drugo, razgovala sam s djecom.  Oni su dosta usporena postala.  Nije im se dalo nekad raditi, na kraju pauze bi tražili "još pet minuta..."  Rekla sam im, možete dugo raditi i ne ostaje vam vremena za igru, ali što vi brže (ali kvalitetno) radite to brže završite školu i ostaje vam više vremena za igru.  To je nekako palilo.  Završavamo svoj dan uredno u 3:15 (nekad ranije ali ne kasnije).  Ja uspijevam se više odmoriti i bolje mi je. Djeca imaju više vremena za igranje i svi smo vrlo zadovoljni! :)))

Nema komentara:

Objavi komentar