Danas mi se ne da!


Ovaj tjedan sam bila dosta umorna i koliko god uzivam u skolovanju svoju djecu kod kuce, ovaj tjedan sam imala neke dane kad mi se fakat nije dalo. Bila sam kusana ostati u krevetu spavati…  htjela sam ostati na kaucu citati neku dobru knjigu ili gledati film…  bila sam kusana ne raditi ALI…

Skolovanje kod kuce nije za mene vec za moju djecu!  Sve ovo radim za njih, za njihovu dobrobit…  radi se o njihovoj buducnosti.  Ostati u krevetu spavati ili na kaucu gledati telku bi od mene bilo vrlo sebicno!  Vjerujte mi, ONI bi bili presretni da ja ostanem u krevetu ili na kaucu citati!  Haha.  To bi znacilo da oni mogu raditi stogod im je volje, ali ja sam roditelj, ne dijete. Moram ja biti mudra, disciplinirana i raditi ono sto je za NJIH dobro. Ovo moze biti jako tesko za neke od nas.  Ja, inace po prirodi, volim red, strukturu, itd i svejedno mi je nekad tesko biti disciplinirana, ali ipak imam jaku volju i mogu se prisiliti.  Nekima je to jos teze nego meni.  Neki su slobodne duse ili malo pasivnije, ne vole strukturu. U tim slucajevima ce mozda biti potrebno da ljudi budu nekom odgovorani.  Ako ste to vi, izaberite prijatelja koji ce vas zvati svaki tjedan I pitiati vas:  Koliko dana ste imali skolu ovog tjedna?  Sto ste radili I koliko?  Na taj nacin cete biti vise izmotivirani. 

Iako se nam nekad ne da, ipak budem sretni na kraju dana, znajuci da smo ucinili ono sto smo trebali. I sjetimo se, ono sto radimo je najvaznije…  ucinimo ne samo dobre dake, vec ucinike I vodje za kraljevstvo Bozje!   

Primjedbe