Djeca su mi bolesna, da otkažem školu?

Jutros smo se digli normalno, svaki od nas je čitao Bibliju, pospremio krevet i sobu i napravio svoju kućnu dužnost, ali sam kroz jutro primječivala jedno po jedno da su mi sva djeca pred bolesti. Svi su imali velike podocnjake, Filip se prvo žalio da ga boli zeludac pa onda grlo. Luka se nije žalio ali sam vidjela da mu nije dobro i bio je jako umoran i dosta nervozan... (Cure su mi već jućer bile bolesne s grloboljem i ja sam se isto jućer počela razboliti, ali od echinecee sam već danas bolje). Znala sam sto mi čeka- dan gnjavaze, frustracije i nakraju suze...

Mama u meni mi je rekla da djeca samo trebaju jedan dan odmora i sutra budu već fit, ali učiteljica u meni se borila... ne smiješ otkazati školu, nemaju još temperaturu!  Sto da radim, da otkazom školu zbog bolesti???  Onda mi je došla ideja... Sjetila sam se da sljedeći mjesec Filip treba iz hrvatskog gledati film Vlak u snijegu i sljedeci tjedan trebaju gledati film Moje  pjesme, moja snova za glazbeni jer uče o skadateljima Roger and Hammerstein.  Iz Engleskog čitamo jednu knjigu zajedno i u subotu smo odradili 2 dodatna sata iz prirode i društva jer smo bili u Muzeju Grada Zagreba...  Zašto nebih napravila dan filmova i čitanja danas. Djeca će se vise odmoriti, piti čaj i već do sutra bit zdravi i sve sto ćemo izgubiti će biti jedan sat Matematike, nije strašno!!!

Sad, moram priznati da se ne slažem sa "unschooling"stilom obrazovanja. Volim i moram imati strukturu u životu općenito i moja djeca su također takva. Ali danas je ovo dobro funkcioniralo za nas. Radili smo stvari koje bi inače trebali raditi i nismo izgubili sve školske sati! Još jedan bod za Školovanje kod kuće!

Primjedbe