Kako stići sve to...

Ljudi me stalno pitaju, je li možeš sve to stići uz njih?  Zar nisi jako umorna?
Odgovor je:  da i da!  :DDD

Ja sam se jako bojala kad sam počela ozbiljno razmišljati o ŠKK da neću moći sve stići...  da će mi kuća biti katastofalno neuredna...  da će mi se veš pretvoriti u Mt. Everest i peglanje u Himalaja...
Kada sam bila u SAD-u prošlije godine, nekoliko dana smo proveli kod jedne obitelji čije mama isto školuje djecu kod kuce i dosađivala sam ju s pitanjima, kako ti ovo stigneš, kako ti ono radiš...
Kasnije kad sam krenula u ŠKK i sve stavila u raspored sa satnicima, skužila sam da čak vlada veći red i čistoća u kući nego prije...
Ali zapamtite, ja zbilja uživam u strukturi...  ovo će možda biti malo too much za neke od vas "slobodnjaka" hahaha.  Inače, nalazim sigurnost u "satnicima".  Volim znati točno kad ću nešto raditi tako da u mom rasporedu i u mom danu sve se radi po satu...  Čak na početku sam bila malo preluda i vikala na sve:  "Kasnite, sad ćete dobiti neopravdano..."  morala sam se malo smiriti.  :D "Dobro, Bonnie, neće sve pasti u vodu ako kasnimo s matematikom 5 min" Ali na kraju krajeva možda je bolje biti malo prestrogi na početku tako da se granice čvrsto spostave...  kasnije možete se opustiti...

Uglavnom, pokazat ću vam kako moj dnevni raspored (ne samo škola) nego sve što radim otkad se probudim dok ne legnem navečer...  jer ako ste vizualni tip, kao ja....  znam da želite vidjeti nešto konkretno.  Ja sam zbilja osoba orientirana za rad, "brzi tip" , tako da ako gledate moj raspored i mislite, NEMA ŠANSE!  Nemojte se obeshrabriti...

Ne morate sve raditi kao ja u jednom danu...  Vaš rasporoed mora funkcijonirati za vas...  morate MOĆI ju pratiti.  Radite ono što možete u jednom danu, samo stavite na papir sve sto morate stići taj tjedan i podjelite na 6 dana i malo radite svaki dan.  Ali 6 dana (ostavite si baram 1 dan za odmor ili budete se izgorili).

5:00-6:00 dizanje, kava, Bibliju

6:00-6:15 budim djecu, ona citaju Bibliju, oblače se, pospremaju sobe i odrade kućanske poslove i ja se isto spremam.

6:15-6:45 Veš

  • vadim veš iz susilice i poslažem ga. Vadim veš iz perelice da se suši i stavim novi veš u perelicu da se pere.

6:45- 7:00  pospremam dnevni boravak i pripremam se za tjelesni

7:00-7:35 TZK

7:35-7:45 Spremam doručak (žitarice s mljekom) i stavim sastojke u pekač za kruh i vadim meso za kuhanje popodne.

7:45- 8:05 Doručkujemo

8:05- 8:15 Spremam stol i perem suđe

8:15-8:55  Biblija

8:55-9:00 Pauza

9:00- 9:45 Etika

  •  Etika nam je sat mučenja djece...  sat kada djeca moraju naučiti kako čistiti kucu :D.  Uzimam jednu sobu u kući dnevno.  Ponedjeljkom čisitmo sobu od dečki,  Utorkom oni čiste moju sobu a ja sobu od cure, Srijedom čistimo kupaone, četvrkom dnevni boravak/kuhinju...  Do kraja tjedna prošli smo sve prostorije kuće
9:45-9:50  Pauza

9:50-10:35  Matematika

10:35-10:45 Pauza (užina)

10:45-12:00  Glazbeni

  • Glazbeni nam dugo traje jer Filip treba vježbati klavir 40 min i Luka 20 min.  Inače, imam samo 1 klavir :D  Dok Luka vježba klavir Filip čita knjigu za lektiru i oburnuto i ja podgrijavam jelo za ručak.
12:00- 12:20  Ručak

12:20-12:30  Pospremam stol i perem suđe

12:30- 13:15  Engleski

13:15-13:20 pauza

13:20-14:05  Hrvatski

14:05-14:10 pauza

14:10-14:55  Priroda i drustvo

15:00-16:00  Mamin odmor!

16:30-16:50  Veš:

  • Opet vadim veš iz sušilice i posložim ga. Vadim veš iz perelice da se suši i stavim novi veš u perelicu da se pere, onda sve što sam posložila ujutro i popodne odnesem i pospremam u ormare.
16:50-17:30  Kuham ručak za sutra.

17:30-18:00  Napravim večeru

18:00- 18:20  Večera

18:20-18:30  Pospremam stol i perem suđe

18:30- 19:30  (ponedjeljkom i srijedom kupanje,četvrtkom peglanje)

19:30    Djecu stavimo spavati

20:00   Pripremam nastavni plan za sutra dan

10:00 (najkasnije 10:30)   Spavanje!


Da, dan mi je jako pun ali gledam na to da imam smjer, imam cilj.  Sve što radim je smišljeno.  Imam vremena sa svojom djecom... i u neke predmete su cure isto uključene.  Pripremanje nastavnog plana navečer (sad kako sam se uhodala i počela se petkom bolje pripremati za cijeli tjedan) ne traje više od sat vremena pa onda imam vremena za sebe ili muža :) navečer.

Eto, nadam se da mali uvid u moj dan pomaže vama i ohrabruje vas.  Možete vi to...  možete sve stići.  Samo se sjetite, ako je sve oko vas u redu, bolje učite! :)






Primjedbe