Proljetna groznica!

Ajme meni, djeca su mi postala ili hiperaktivna ili totalno lijena...  Ne znam sta ću Neću učiti, spori su i ne mogu se koncentrirati na NIŠTA! Što sam onda učinila? Otišla na web i tražila par savjeta: :D

1.  Vitamin C:  Kod promjena vremena C vitamin je ključan...  prehlađe su također tu i alergije.  Neki ljudi uopće ne kuže da djeca isto mogu imati alergije na pelude i raznorazne stvari koje lete u zraku...  Dokaženo je da večina vremena djeca uopće nisu prehlađeni, već imaju alergiju i nakraju se razbole zbog toga što nam alergije smanuju imunitet.
Vitamin C nije samo koristan zbog bolesti već i zbog raspoloženja.  Samo miris citrusa nam može dići raspoloženje.  Ja sam stavljala sok od limuna u sprej koji koristim oko kuće, čisto da nam diže raspoloženje da bolje učimo.  Možete čak nabaviti eterično ulje od naranče ili limuna...

2.  Sunce/ Vitamin D:  Mi smo svi toliko oprezni na sunce kad zapravo NIŠTA ne može zamjeniti vitamine i sve ono dobro sto nam prirodno sunce daje.  Prošlije godine dok sam bila u SAD-u čula sam nesto iznenađujuče, jedan mi je doktor iz bolnice u Texas-u rekao... neka djeca budu samo što više na suncu!  (mislim, dok smo bili u Texasu- i bili smo tamo 2 i pol mjeseca- temeratura se spustila ispod 40 samo 2 dana!).  To je skroz suprotno onog sto smo mi naučili.  Ali on je rekao da je sunce zapravo toliko dobro za čovjeka, za zdravlje i nikakvi vitamini, ne mogu zamjeniti ono što dobivamo od sunca.  Još sam čula da su kreme za sunčenje s tim velikim zaštitnim faktorima više štetne od sunca...  Znaći, bolje je biti na suncu u razmacima od pola sata, 45 min bez kreme za sunčanja nego biti po 2, 3 sata s kremom, ako moguće (naravno ne želimo dobiti velike opekotine pa budemo mudri ako znamo da ćemo biti dugo na suncu!).  Ugl. znamo da je vitamin D vrlo vazno za naše raspoloženje.  Preporučuju ga baš za tu "proljetnu groznicu", pa neka djeca sjednu i uživaju što više na suncu...  pošaljite ih vani na pauzama. Ako su jako hiperaktivni i zbilja mislite da ništa ne uče, možda ne bi bilo loše pauzirati 15 min. napraviti jedan krug oko ulice, neka duboko dišu...  razgovarajte o proljeću, promatrajte prirodu (tako da je edukativno- haha) i onda, vratite se na učenje... možda mala pauzica na suncu i zraku pomogne.  Jedite ručak ili večeru vani. Nakon škole, šiknite ih vani i recite im:  danas nema crtića, nema igrica... odite vani, igrajte se!
3.  Struktura, struktura, struktura:  Mi mame takoder prolazimo kroz proljetnu groznicu i vrlo lako možemo postati lijene, raspored nam se raspada.  Nista nam se ne da!  Mi smo mame (odrasle osobe) i oni su djeca! Ako mi nećemo biti odgovorne, ne možemo više od njih oćekivati nego sto očekujemo od sebe!  Ako se mi čvrsto držimo rasporeda, naša će se djeca osječati sigurnom i brže će im koncentracija vratiti na učenje.  Ovo je jednostavno stvar discipline! :D

4.  Spavajte dulje:  Nisam rekla dižite se KASNIJE!  Nego, spavajte dulje...  znači, legnite RANIJE! hehe.  Stavite djecu spavati 30 min ranije.  Možda trebaju više sna sada dok se vrijeme mjenja. Ako oni idu ranije spavati, idite i vi.  Nemojte to vrijeme iskoristiti za sebe nego idite ranije spavati.  Osječat ćete se bolje.  Ima jedna izreka na engleskom koju je moja mama vječno citirala:  "Rano u krevet i rano dizanje čini te zdravim, bogatim i mudrim! Kasno u krevet i kasno dizanje daju ti podočnjake i čini oče crvenim."  :DD

4. Molitva i pomoć "odogzo":  Bogu je stalo do nas i zna kad je nam teško.  Imam jedno dijete koje nije hiperaktivno ali teže se skoncentrira.  (Ja sam inače VRLO oprezna kod dijagnoze ADHD ili ADD ovih dana.  Jer mi se čini da djecu koja su zahtjevna ili malo "bučnija" ili koja imaju tvz. crve u guzi- haha tako brzo daju tu dijagnozu a ono što trebaju je samo disciplinu, strukturu i čvrstu ruku).  Počela sam tom djetetu reci:  Gle, hajde odi tamo u kut na samo, pomoli se i traži od Gospodina da ti da snagu.  Smiri se pred Bogom i onda se vrati ovdje.  Kad se vrati za stol, zajedno se pomolimo...  i pomaže nam to.  Molitva UVIJEK pomaže, Bog je Bog mira i reda i kad tražimo Duha Svetoga da dođe medu nas, On nam daje mir.

Eto, to su moji savjeti (zapravo, neki su moji i neke sam s weba skinula. hahaha) za ovo vrijeme "proljetne groznice".  Neka vam prođu što bezbolnije... i uživajte u proljeću ove godine!!!  :D

Primjedbe