Recite im da naša djeca nisu pingvini!


Prvo bih se hjela ispričati što nisam ništa napisala već 2 tjedna.  Kako sam krenula raditi malu školu s curama i već se polako prebližava kraj školske godine mojim dečkima (znaći uskoro ispiti)... Malo sam bila u gužvi....  pa i još jesam, upravo pišem blog dok dečki rade zadatke u svojim radnim bilježnicama. haha.


Što dulje radim školovanje kod kuće, vidim kako može zbilja biti kvalitetno ako mama dobro poznaje svoju djecu i oblikuje školu prema potrebama svakog dijeteta. 



Moji dečki nisu matematičari.  Sporo rade i dok su išli u školu, uvijek bi imali PUUUUNO zadaće iz matematike (nekada bi ih dovelo do točke da bi jednostavno pukli!) Školski program zahtjeva da djeca odrade najmanje 2 stranice u jednom školskom satu... ono što ne stignu nose doma!  Sad, nema šanse da moji završe 2 stranice u 45.   Kad sam ih dovela doma na obrazovanje ubrzo sam vidjela da nećemo moći raditi prema tom školsom planu, jer nakon jedne stranice zadataka već su dosta umorni i koncentracija im je manje više potrošena...  vidjela sam da nema smisla ići dalje, jer bih jednostavno silila, ali ništa ne bisu ućli i ta žadnja pola stranice bi većina  bila puna grešaka! 

Ali s druge strane, priroda i društvo nam ide JAKO brzo.  Oni su već sada završili cijeli školski plan i položili zadnju provjeru znanja i sada samo polako ponavljaju za završni ispit. 

Dakle, obzirom da ne trebam cijelih 45 min da ponavljamo Prirodu i društvo, odlučila sam prepoloviti sat- 20 min ponavljamo za završni ispit iz Prirode i društvo i 25 min radimo dodatni "sat" matematike tako da završimo školski program do kraja godine. 

Škola kad ima 30 djece u jednom razredu ne može prilagoditi program prema djeci, ali kad ih ja imam samo 2 (zapravo sad 4 s malom školom! haha)  ja mogu sve prilagoditi njihovim interesima i potrebama... 

Već vidim kako moji dečki bolje i kvalitetnije uče,  stvaraju dobre navike učenja i više informacije zadržavaju.  Nisu "štreberi" pa ne spadaju u granicama "sistema", ali na kraju krajeva, djeca nisu pingvini, zar ne?!  :DDD

Primjedbe

  1. Ovo je bas ljepota SKK, jer u obicnim skolama ima previse djece kako bi uciteljica mogla oblikovati predavanja za svaku vrstu stila ucenja. Ono sto si pisala je zaista super!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar