Besplatno, besplatno!!!

Našla sam neke odlične hrvatske stranice s besplatnim radim listovima koje sam htjela podjeliti s vama

Zlatna djeca je odlična stranica koja ima radni listići od 1. do 4. razreda.  Ima puno ljepih sarenih stvari i ćak igara, itd.  Pogledajte.  Ova je stranica koju ću ZASIGURNO upotrijbiti sljedeće godine!

Od prvog do četvrtog je također zanimljiva stranica.  Ima puno toga.  Sviđe mi se jer ima jako dobre online matematičke kvizeve za djecu.

Artmedia je dobra stranica za predškolsku djecu i školsku djecu.  Ima odlične resurse iz zemljopisa, književnosti itd... ovaj sadržaj me je posebno impresionirala http://www.artrea.com.hr/onlinekviz.html

Ako nađem još neke dobre stranice na hrvatskom budem ih tu dodala.  Za sada, ovo je ono što sam našala na hrvatskom jezikom.

Primjedbe