Pritisak školskog programa


Kada razgovaramo o školi i problemima s kojima roditelji susreću, mnogo puta problemi izlaze iz toga da ili školski program ide prebrzo ili presporo.  Mi smo imali taj problem kad su moji dečki bili u školi (s matematikom) i jedva sam čekala da dođu doma kako bih mogla "popraviti" taj problem.  Međutim kako smo krenuli sa školovanjem, odmah sam počela osječati pressing: 

MORAM ZAVRŠITI ŠKOLSKI PROGRAM! Moramo ispuniti sve stranice u udžbeniku!!!  Ove godine sam stala i pitala se: Zašto?
Ako on nije naučio (i nije mu sjelo gradivo iz prethodne stranice, zašto ići dalje?). Ali s druge strane, ako su naučili gradivo, ispitivala sam ih i sve znaju ali ostalo im je 3 stranice za napraviti zašto ih mučiti s tim dodatnim stranicama (dosađujem ih!) Zašto jednostavno ne idem dalje na nešto novo?

Ne kažem da bacite školski program kroz prozor.  Nije loš, đapače, kvalitetan je, ali on je napavljen za učitelje koji moraju raditi s 30 različitih učenika koje su svi na raznim nivoima i oni moraju to sve pokriti (i moraju 45 min i 179 dana ispuniti nečim!). Lijepota ŠKK jeste da vi možete ići koliko brzo ili sporo želite.  Ako vam nešto nije potreban, izbacite (Mi smo prvih 15 lekcija iz hrvatskog preskočili s Divnom zato što je već čitala i pisala kad je ušla u 1 razred i smatrala sam da je skroz ispod njezinog nivoa) .  S  druge strane, moja je mama kad nas doma podučavala skužila da bi se moj brat mućio uzasno s matematikom cijele godine, ali kad bi sljedeće godine radili ponavljanje gradiva iz prethodne godine, sve bi mu sjelo.  Ona je odlučila pokušati njega učiti samo iz matematike jednu godinu u nazad i sve je bilo super otada!  Jednostavno on nije bio spreman za matematike svog uzrasta.  I šta mu je falilo? Ništa...  na kraju krajeva, sve je lijepo naučio i to bez velikog stresa i muke!

Samo želim reći da program nije toliko bitan koliko proces učenja i da je naučeno gradivo.  Ako ste 
to postigli, (ako su sve naučili), a niste sve ispunili u radnoj bilježnici KOGA BRIGA?!
Na kraju krajeva, najvjerojatnije su se i više zabavljali DOK su to sve naučili!  haha. 

ZABAVLJAJTE SE I UŽIVAJTE U UČENJU!!!

Primjedbe