Par novih ideja


Školovati kod kuće (kao i svaka stvar u životu) ima svoje pluseve i minuse.  
Jedan minus je da većina ljudi nemaju gdje napraviti "učionicu".  Makar možda čak i neki uopće ne gledaju na to kao minus...  (ja kao osoba koja radi sve vrlo struktuirano to tako gledam. haha) Dakle, ja trenutno (kao mnogo, mnogo mama na svijetu) imam školu za kuhinjskim stolom.
  Baš mi NE odgovara.  Sanjam o danu kad ću imati sobu koja bi bila samo za školu (učionicu) gdje bih mogla mape i edukativne postere objesiti po zidovima, gdje bismo mogli staviti njihove radne stolove i svaki bi imao "svoj prostor".  Izgleda da će mi se san uskoro ostvariti,  jer za 2 mjeseca bismo se trebali odseliti u Svetu Nedjelju u veću kuću...  ako to sve uspijemo ostvariti, budem slikala našu učionicu da ju možete vidjeti.  :)

Za sada situacija je ono što jeste i malo je djeci teško se nekada usredotočiti i imam ovakve situacije:

Luka:  Divna mene gleda!  
Divna: Šta onda?!
Ja: Luka, da radiš svoje zadatke ne bi ni znao da te gleda.
Filip:  Luka trese stol i uništava moje radove!
Divna: Jack (naš labrador) je ispod stola i Vjera leže na njemu!  Ugušit će ga! 

Jao, mislim...  da baram svaki ima svoj odvojen prostor bilo bi svima nama puno lakše...  Ali život nije uvijek idealan i moramo naučiti živjeti s onima što imamo.  
Bila sam kod jedne moje frendice koja također školuje kod kuće i bila je na jednoj konferenciji koji se nedavno održavalo u Budimpeštu (mi se čini).  Došla je kući puna doživljaja i novih ideja od kojih mi je par jako pomoglo...

1.  Napraviti svakom djetetu paravan tako da za stolom svatko ima svoj prostor.
Nisam imala novaca da baš kupim materijale za te paravane, ali sam se sjetila nekih stvari koje već imamo (poput sjenila za auto i kartona) koje bih mogla iskoristiti za to.  Luki sam to sjenilo postavila kao paravan i Filipu sam napravila nekakav paravan od kartona.





2.  Druga ideja je bila upotrijebiti Baseball kape.  Šilterice im pomažu da ostaju usreditočeni na ono ispred sebe.


3.  Jedna druga prijateljica mi je dala ideju (koju sam odmah odbacila kao previše posla, ali ipak kasnije prihvatila) da razvlačim stol kako bi imali više mjesta.  Malo mi stvara više posla svaki dan oko pripreme i pospremanja, ali pomaže nam!

Mogu svjedočiti da nam ove stvari dosta pomažu da se djeca bolje usreditoče na svoje zadatke, brže i kvalitetnije rade i mogu reći da sam zadovoljna s rezultatima!

Sretno, mame-učiteljice!  Samo još 2 mjeseca pa na malo dulji odmor.  Idemo izgurati školu do kraja da pobjedonosno završimo ovu godinu! WE CAN DO IT!!!  :D

Primjedbe