Pozdrav, što ima novoga?


Pozdrav čitatelji moji!  Znam, znam, nisam ništa napisala preko godinu i pol. Što se dogodilo?  Jednostavno rečeno, život mi se dogodio... Haha.



Prošlije školske godine mi je bila jako teška godina.  Iskreno, nisam baš uživala u našem školovanju.  Bila sam preizmorena i moram priznati da sam imala stav, "'ajmo ovo samo obaviti i budemo gotovi s time!" Koliko sam čula, to je normalo.  Imate takve godine, jednostavno.  Ali to je prošlo, nova godina je počela i bolja je.  Imam puno više energije, novi raspored i sviježe ideje.




NOVI RASPORED

Vi koji čitate (ili su čitali LOL) moj blog redovito znate da ja jedino funkcijoniram s rasporedom.  Ja zaboravim uopće okupati djeci i prati veš kad mi nije napisano u rasporedu. HAHAHA (nažalost, ja se ne šalim.  To mi se fakat dogodilo! LOL)

Ove godine sam odlučila probati nešto novo sa školskim rasporedom.  Izbacila sam sve pauze!
Pauze su nam bile veliki gubitak vremena. Prva dva tjedna jeste bilo malo teško dok su se djeca privikla na to da idu iz predmeta u predmet bez pauze, ali kad su iskusila rezultate (da smo bili gotovi oko sat i pol ranije) bila su sretna i izmotivirana da još brže rade (samo moram paziti sada da ne rade prebrzo i površno).



UČENIK DANA

Prošlije godine sam imala veliki problem s lošim stavovima.  Djeci se nije se dalo raditi. Spuštali su jednog drugog i bilo je generalno jako teško raditi u takvoj atmosferi.  Preko ljeto smo bili na dječjem kampu gdje sam dobila ideju kako da ih izmotiviram.
Svaki dan izaberem po jednog učenika ili učenicu dana.  Da bi bili učenik dana, moraju ispuniti određene uvijete: ohrabrivati druge, iskazivati poštovanje, pokazivati napredak u zadacima, učiniti sve nabolje moguće, itd.  Učenik dana dobiva jedan bombon i jedan bod (koje može skupljati i zamjeniti za razne svari poput 10 min na računalu, otići na kavu s mamom, pozvati prijatelja na prespavanje...) i dobije svoju sliku u okvir na cijeli dan!

Jako se potrude kako bi bili učenik dana i puno nam je bolja atmosfera u školi (btw, nisam "fer" tako da svako bude izabran u tjedan dan!  Trudim se biti pravedna i onaj koji je baš zaslužio je nagrađen).




Ugl, to su neke stvari kroz koje smo prošli, doživjeli, promjenili i idemo dalje.
Dakle, ako prolazite teško razdoblje u ŠKK, izdržite!  Svakako mi ostavite komentar dolje i pomolit ću se za vas i pokušati vas ohrabriti. Ja sam to nedavno doživjela i znam da nije lako.  Svi mi ili prolazimo, teška razdoblja ili budemo kroz njih prolazili...  Nitko nažalost nije imun! :P ali dobra vjest je da će teško razdoblje proći!

Primjedbe