Škola je opet tu

Znam da cijelo ljeto nisam ništa  pisala, ali jednostavno nisam znala o čemu bih pisala.  Imala sam puno ideja, međutim, htjela sam ih prvo provesti u praksu prije nego što sam pisala o njima. Puno sam radila preko ljeta i sad je prvi tjedan škole iza nas (zbog obiteljskih obaveza, krenuli smo tjedan dana ranije) i sad sam spremna prokomentirati...  :)))





Novi predmeti:

Kao što sam rekla prije kraja prošlje školske godine, izbacila sam predmet Priroda i društvo i umjesto toga učimo znanstvene predmete i povijest.  Ove godine smo krenuli s biologijom i drevnom povijesti (inače sam čula da je najbolje krenuti s povijesti od samog početka svijeta i učiti ju kronološki skroz do kraja tako da djeca dobiju cijeli pogled na povijest).  Ugl. učit ćemo ove godine povijest od postanka svijeta (5000 pr. Kr. do 400 n.e.) zajedno s biologijom. Sljedeće godine budemo učili o srednjem vijeku i ranoj renesansi dok iz znanstvenih predmeta budemo učili o planetu Zemlja i astronomiji. Godine poslije toga učit ćemo o kasnoj renesansi i ranom modernom dobu (1600- 1850 g.) i kemiju.  Nakon toga učit ćemo modernu povijest od 1850- do danas i fiziku. 


Za sada smatram da je dovoljno učiti znanstvene predmete samo 2 puta tjedno (utorkom i četvrtkom).  Iz biologije budemo učili 20 tjedana o životinjama, 10 tjedana o ljudskom tijelu i 6 tjedana o biljkama. Povijest učimo ponedjeljkom, srijedom i petkom.
Filip je ove godine krenuo u 4. r. pa smo dodali španjoski jezik u njegov program i oduševljen je s time! :D

Vanškolske aktivnosti:

Htjeli smo upisati djecu u neki sport (već imaju glazbene aktivnosti- Filip uči klavir svirati i Luka bubnjeve).  Kad smo gledali svoj raspored i kako bi im tjedan izgledao s glazbom i sportom, shvatili smo da bisu imali vanškolsku aktivnost skoro svaki dan i činilo nam se kao da je to previše za njih. Mislm da je dobro uvijek pitati se, "Što želimo postići?", "Koji je nam cilj?"  Što se glazbe tiće, već znamo da je naša namjera da nam djeca jednog dana svirju u crkvi i za Boga. Ali sa sportom nismo imali nekakvu posebnu namjeru osim rekreacije.  Nećemo se baš zavaravati i misliti da će oni postati nekakavi profesionalni sportaši!  haha. Problem je da inače treneri tih sportova ne gledaju na sport rekreativno, već djecu ozbiljno treniraju za natjecanje.  S toga, odlučili smo ne upisati djecu u sport.  Ići će možda na nekakvo rekreativno plivanje i to je dovoljno. 
Sad, da naša djeca nisu glazbeno nadarena najvjerojatnije bi upisali djecu u sport, jer nebi imali pritisak vježbanja nekog instrumenta.  Natjecanje je vrlo zdravo za djecu, ali ako preopterčujemo djecu s previše aktivnosti, te aktivnosti im postanu teret i više nisu zabavne. Mislim da tu trebamo jako paziti.  Djeca ipak trebaju imati svoje vrijeme za slobodno igranje, prijatelje i maštanje!

Novi raspored:

Ove godine sam si smišljala novi raspored...  stari još vrijedi (mislim da nije loš), ali imamo drugačije predmete ove godine i morala sam se drugačije organizirati...  možda nekom pomogne novi raspored pa budem ga s vama podjelila.


Prvi tjedan nam je bio načelno ok.  Međutim, shvatila sam da smo možda preabicijozno krenuli...  Najvjerojatnije bi nam bilo dobro da smo zadnjih par tjedna ljeti krenuli ići ranije na spavanje i ranije se digli ali nismo to napravili. Odlučila sam maknuti neke stvari iz rasporeda samo na mjesec dana. Budemo sat vremena kasnije se digli i polako budem kroz tjedan, dva dizala djecu sve ranije i ponovo umetnula te stvari natrag u raspored.  To je ono što zbilja volim uvezi školovanja kod kuće- FLEKSIBILNOST!

Eto, to su novosti iz O.Š. "Obitelj Dučić" haha.  Do sljedećeg puta...  Sretno ŠKK svima koji su krenuli! :D


Primjedbe